Co musisz wiedzieć o treningu z suplementacją

tamina w diecie sportowca pozwala bardzo efektywnie uzupełnić braki lub niedobory białek. Jak wiadomo białka są odpowiedzialne za budowanie mięśni, a przecież większości ludzi ćwiczących an tym właśnie zależy. Glutamina to idealny

Dodane: 27-07-2016 13:39
Co musisz wiedzieć o treningu z suplementacją Wybierając markę suplementów warto kierować się wszelkimi opiniami. Najważniejsza jest czystość. W sumie można poradzić się w jakimś sklepie, np. .

Glutamina w diecie sportowca

Glutamina w diecie sportowca pozwala bardzo efektywnie uzupełnić braki lub niedobory białek. Jak wiadomo białka są odpowiedzialne za budowanie mięśni, a przecież większości ludzi ćwiczących an tym właśnie zależy. Glutamina to idealny suplement zarówno przed jak i op treningu, ponieważ ma silne działanie neutralizujące kortyzol. Glutamina jest odpowiednie odżywi i nawodni komórki mięśniowe, co zaowocuje zwiększeniem się siły oraz masy mięśnia. Dodatkowo w procesie glukoneogenezy organizm zaczyna wytwarzać glukozę, co dam nam dodatkowy zastrzyk energii zarówno przed jak i po treningu.


Opis suplementów diety w Wikipedii

Suplementy zazwyczaj są produkowane i wprowadzane do obrotu w formie umożliwiającej ich precyzyjne i łatwe dawkowanie, co w połączeniu z często spotykaną sprzedażą w aptekach może sugerować ich związek z lekami. Jednak w Unii Europejskiej suplementy diety nie były i nie są traktowane jak leki. W Polsce suplementy diety dopuszcza do obrotu Główny Inspektor Sanitarny i podległe mu urzędy (a nie Główny Inspektor Farmaceutyczny lub Urząd Rejestracji Leków i Produktów Biobójczych).

Istnieje bliski związek pomiędzy zdrowiem człowieka, długością i jakością jego życia, a charakterystyką jego odżywiania się. Do normalnego funkcjonowania komórek organizmu niezbędnych jest wiele mikroskładników, których część może być dostarczana w postaci suplementów diety.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Suplement_diety


Stosuj tylko sprawdzone preparaty

Jest wiele rodzajów suplementów i odżywek, niektóre zażywa się przed treningiem inne podczas, a jeszcze inne po.

Zawsze należy uważnie czytać etykietę i stosować się do dawkowania zaleconego przez naszego trenera. Jeżeli przegniemy z suplementacją i jej nie rozpracujemy, skończymy jak napompowany worek, bez rzeźby. To kolejny częsty błąd początkujących, liczą że wyjadanie każdej możliwej odżywki pomoże im szybciej osiągnąć efekt.

Pamiętajmy, że nasz organizm potrzebuje czasu,a by pewne rzeczy przyswoić, przetworzyć. Dlatego efekty treningu- dobrego treningu zawsze będą długofalowe, nigdy natychmiastowe.



© 2019 http://www.dokam.tarnobrzeg.pl/